לפי נתוני בנק ישראל השוק הישראלי שובר בשנים האחרונות פעם אחר פעם את השיא בנטילת משכנתאות מהבנקים. אבל, האם בכלל כדאי לנו לקחת הלוואה מהבנק, או להשקיע את כספנו בבנק?

מאת מערכת BTB

לפי נתוני בנק ישראל השוק הישראלי שובר בשנים האחרונות פעם אחר פעם את השיא בנטילת משכנתאות מהבנקים. אבל, האם בכלל כדאי לנו לקחת הלוואה מהבנק, או להשקיע את כספנו בבנק? נעים להכיר : BTB – הפלטפורמה הטובה והכדאית ביותר להלוואות חברתיות. ראשי התיבות BTB היא Be The Bank והפלטפורמה מציעה למלווים להרוויח כמו הבנק.

BTB מחברת באופן איכותי בין מלווים מכלל הציבור, ללווים, הבאים מעולם העסקים הקטנים והבינוניים, ובכך מאפשרת לאנשים פרטיים להרוויח מהצמיחה במשק הישראלי, מבלי לקחת חלק בסיכונים ובעלויות הכרוכים בהשקעות בבורסה ובמניות.
בתוך כשנה, BTB הפכה לפלטפורמת ההלוואות החברתיות הרווחית בישראל עבור משקיעים והיא מאפשרת למלווים באמצעותה להרוויח תשואות גבוהות מנדל"ן, אג"חים בשוק ההון וכמובן מפיקדונות בבנק.
שוק העסקים הקטנים והבינוניים מוערך בכ- 163 מיליארד ₪ בשנה, כאשר עסקים אלו מקבלים תשומת לב מינימאלית וסבלנות אפסית בקרב מרבית הבנקים, אולם ב-BTB מקבל הלווה הלוואה ל-3-5 שנים בתנאי החזר נוחים ביותר. כמו כן מקבלים המלווים והלווים נזילות מיידית, חיתום מוסמך על ידי 'דן אנד ברסטיסריט' וועדת אשראי, פיזור רחב מאוד של ההלוואות והגנה משפטית ע"ח BTB.

shlomi2

לדברי המנכ"לים המשותפים עו"ד שלומי תורג'מן ואלון כץ מדובר בהגשמה חברתית-כלכלית עבור ציבור המלווים והלווים.
"עתיד עולם ההלוואות הגיע לישראל ומאות האנשים שכבר הבינו את הפוטנציאל מייצרים הלוואות ומלווים דרך BTB" הם מספרים, ומוסיפים כי: " ישנם סכומים גבוהים מאוד שאינם מנוצלים באופן המיטבי אצל הציבור, אין סיבה לקנות היום דירה במיליוני שקלים ולהרוויח תשואה נמוכה כאשר ניתן לקבל תשואה גבוהה הרבה יותר ללא הצורך בהון עצמי גבוה, איתור הנכס וניהולו וציבור הלווים נהנה דרך BTB מהורדת עלויות התפעול של הבנקים ומתנאי החזר נוחים הרבה יותר, כמו כן הלווה עשוי לקבל סכום גבוה יותר ממה שהבנק נותן וליהנות ממהירות בדיקה ואישור (3 ימי עסקים בלבד), משך ההלוואה ארוך יותר, הריבית קבועה ולא משתנה וללא שעבודים, כך שלמעשה כולם מרוויחים".

מאז החלה פעילות BTB לרקום עור וגידים נפתחו הלוואות רבות בהיקף של מעל ל-15 מיליון ₪ עם נתוני צמיחה מרשימים ביותר.
בעקבות הביקוש הגדילו באחרונה בחברה את היקף ההלוואה המקסימאלית לחצי מיליון ₪, כאשר בניגוד לחברות ה- P2P האחרות, מתקיימת שמירה מלאה על נושא הנזילות, וניתן למשוך את הכסף בכל נקודת זמן ע"י מכירתו למפקידים האחרים ובאופן אוטומטי, כלומר, המפקידים האחרים רוכשים חלקים מתיק ההלוואות של המוכר על פי הוותק שלהם.

ההלוואות ניתנות רק לאחר בחינה של כל לווה בנפרד על ידי וועדת האשראי של BTB המורכבת מבכירים בעולם הבנקאות בעלי וותק של עשרות שנים במתן אשראי למגוון רחב של עסקים בישראל והיא פועלת לצד דירקטוריון עתיר ניסיון, וחברים בו בכירים בעולם הכלכלה, המשפט, שוק ההון והאקדמיה. בBTB משכללים כל העת את תהליך החיתום ואת מערך ההגנות הניתן למלווים, ע"מ לספק למלווים וללווים את הביטחון המרבי.

shutterstock_192063263

רוצים לקבל מידע נוסף אודות השקעות עם BTB? השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם