רוב האנשים עוסקים בהשקעות המוכרות כמו פיקדון בנקאי, רכישת מניות בבורסה, קרנות נאמנות, תעודות סל, אגח"ים. התשואה הממוצעת באפיקים הללו בשנת 2016 היא אפסית ואף שלילית!

מאת מערכת BTB

תשואה על הכסף – זה מה שכולם אומרים שהם עושים אבל בפועל, אין גיוון. רוב האנשים עוסקים בהשקעות המוכרות כמו פיקדון בנקאי, רכישת מניות בבורסה, קרנות נאמנות, תעודות סל, אגח"ים. התשואה הממוצעת באפיקים הללו בשנת 2016 היא אפסית ואף שלילית! משקיעים רבים לא משקיעים את כספם בעצמם, אלא באמצעות יועץ השקעות. היועץ הזה, הוא אדם משכיל, לרוב בעל תואר ראשון וגם שני, בלי תעודה מתאימה. הוא לא היה משמש יועץ בבית השקעות או בבנק. וברוב המקרים, היועץ הזה לא יוכל להרוויח את התשואה שתבקשו. מדוע? משום שאם הוא היה יודע מה יהיו תוצאות השקעותיו, הוא וודאי עובד בבית השקעות חלומי עם שכר חלומי – אבל הוא לא, כי זה לא קיים.

מה שהוא עושה לרוב, זה לקבל החלטות רגילות ומקובעות שעוקבות אחרי מדדים או מערבות השקעה בסיכון מסוים לצד סולידיות. ביחד, מדובר באותה תוצאה למרבית התיקים, תשואה נמוכה במיוחד או הפסד. ראו את התוצאות בתיק שלכם ותבינו מיד – מרבית תיקי ההשקעות מראים תשואה נמוכה או שלילית והמצב רק יחמיר אם תוסיפו את דמי הניהול ואת המס. את התשואה הנמוכה או ההפסד, כולם יסבירו בכך שמדובר בסביבת ריבית נמוכה, שמצב השוק אינו ברור ועוד ועוד תירוצים. מי שבינתיים מציגים בהתמדה רווחים גדולים בכל רבעון, הם הבנקים. ומה עושים הבנקים בכדי להציג תשואות כה גבוהות? הם נותנים לבעלי הפיקדון (לכם) ריבית נמוכה (כמעט אפסית) ואת הכסף שלכם – עליו הם משלמים לכם ריבית אפסית – הם מלווים ללקוחות אחרים של הבנק. התשואה הממוצעת של הבנק היא 10-15 אחוזים על הכסף שלכם.

shutterstock_372843124
בפועל, אין צורך במנהלי השקעות, ביועצי השקעות או בבנקים כדי להשיג תשואה גבוהה ואמתית על הכסף שלכם. אתם בעצמכם יכולים להיות הבנק, להלוות את הכסף שלכם לבעלי עסקים ולקבל את הריבית שהבנק היה גובה ואפילו להרגיש טוב עם זה שנתתם הלוואה בריבית הוגנת (5-10 אחוזים) לבעלי עסקים שנבחנו היטב. Be The Bank השיגה בשנתיים האחרונות את התשואות הגבוהות ביותר לכל המשקיעים שלה. באמצעות Be The Bank ניתנו כבר למעלה מ 40,000,000 ₪ להלוואות וכל זאת מכספים של הציבור שחושב אחרת, אותו הציבור שלא מעוניין להיות חלק מתעשיית שוק ההון ואגרות החוב.

הקשר ביניכם (כמלווים) לבין הלווים של Be The Bank הוא קשר ישיר ואמתי – אתם המלווים ובעלי העסקים הם הלווים – אין עמלות, אין יועצים, אין עלויות עסקה. הכסף שלכם ניתן למשיכה בכל עת וההחזרים על ההלוואה משולמים לחשבונכם מדי חודש – קרן + ריבית. כן כן, זו המציאות החדשה, זה העתיד. מעכשיו, אתם אדונים לכסף שלכם והכסף שלכם מרוויח. בעלי עסקים נהנים וצומחים כדי לעשות עסקים לטובים יותר.

shutterstock_407325712

רוצים לשמוע איך גם אתם יכולים להרוויח בשיטת הpeer-to-peer?  השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם  בהקדם