החרש 8, תל-אביב

0732-0732-55

איך לגרום לכסף שלכם
להרוויח כסף

יש לכם פיקדון בנקאי או תכנית חיסכון? אתם מפסידים כסף... והרבה!

לרובינו יש פיקדון בנקאי בסכום כלשהו או תכנית חיסכון לילדים למטרה כלשהי. למה? ככה! כי לזה נולדנו, זה מה שמקובל, והתרגלנו לנהל את הכסף בבנק מבלי לחשוב הרבה. אבל האם אנחנו צריכים להפסיד כסף כדי להחזיק אותו בבנק? האם זה הוגן שעל אף שאנחנו מפקידים בבנק כסף ולא מרוויחים – הבנק ישתמש בכסף שלנו וירוויח לבדו? גם אם זה לא הוגן זה בדיוק מה שקורה – הבנק משתמש בכספי הפיקדון או החיסכון שלכם, נותן את הכסף שלכם כהלוואה ומרוויח ריבית דריבית על הכסף שלכם.
כל איש כספים, וודאי בנקאי, יסכים שהמנגנון העוצמתי והוודאי ביותר להרוויח כסף הוא מנגנון הריבית דריבית. אלברט איינשטיין אמר פעם ש"ריבית דריבית היא הפלא השמיני בתבל. מי שמבין זאת, מרוויח. מי שלא – משלם". אז מדוע אנחנו משלימים עם העובדה שאנחנו מקבלים על הפיקדון בבנק ריבית בגובה של כ-0.1 אחוז לשנה בעוד הבנק מלווה את הכסף שלנו, נהנה מריבית דריבית ועושה עם הכסף שלנו עוד כסף? 

ניקח לדוגמה פיקדון על סך 100,000 ₪. זה סכום שהרבה משפחות נותנות לו "לנוח" בפק"מ שמתחדש מדי שנה או חודש, וכמעט שאינו נושא ריבית כלשהי.
נאמר למשל, שסכום כזה יושב בבנק 3 שנים (בעוד אתם לא מוסיפים לו כסף ולא מושכים אותו). אתם יודעים מה יהיה הסכום לאחר 3 שנים? בריבית בנקאית על פיקדון לסכום כזה בגובה 0.1% אתם תזכו להרוויח לאחר 3 שנים 300 שקלים שלמים. האם זה כדאי? התשובה כנראה ברורה. 

לעומת זאת, פלטפורמת Be The Bank, הפעילה משנת 2014 ולה אלפי משקיעים, מציעה ללקוחותיה "להיות הבנק", להשקיע בהלוואות לבעלי עסקים מובחרים ולהרוויח את כל הריבית בעצמם – כאשר הריבית השנתית הממוצעת היא בגובה של כ-6.6%. אתם יודעים מה תהיה הריבית שלכם על השקעה של 100,000 ₪ ל-3 שנים בריבית כזו? 21,135 ₪. 21,135 ₪ על השקעה סולידית, פשוטה, המתאימה לכל אדם המעוניין להשקיע – גם ללא ידע קודם בהשקעות. 

מדובר ביותר מ-20 אחוזים ריבית בשלוש שנים בלבד – לעומת כאפס אחוז ריבית שהבנק נותן. 

וזו כמובן, רק נקודת ההתחלה. ריבית דריבית זהו מכשיר שממש גורם לכסף לעבוד בשבילכם ואפשר ממש להתעשר ממנגנון צבירת כספים זה. זה כמו להיות בעלים של דירה מבלי לרכוש דירה – כאשר הנכס הוא הכסף שלכם המייצר עבורכם ריבית – עוד כסף. כך, ככל שתשכילו להפנות יותר ויותר כספים שיעבדו במתכונת של ריבית דריבית, כך תרוויחו יותר מבלי להתאמץ. וכל המקדים הרי זה משובח.

גם אתם רוצים להרוויח יותר על הכסף שלכם? השאירו פרטים ונציג ממחלקת השקעות ישמח לחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם:

לרגל חג הפסח – BTB ערכה כנס והרמת כוסית עבור יועצי משכנתאות מהמגזר החרדי

אתמול ערכנו כנס מיוחד בקיסריה יחד עם יועצי משכנתאות למגזר החרדי בשיתוף פעולה עם התאחדות יועצי המשכנתאות – מחוז צפון.
בכנס התמקדנו בחדשנות בתחום המשכנתאות, הצרכים הייחודיים של המגזר החרדי והצגת מסלולי המשכנתא שלנו.
ולסיום – לרגל חג הפסח הקרב ובא, ערכנו הרמת כוסית חגיגית. חג שמח!

קרא עוד »
משתתפי פורום Duns 100 לבכירי שוק ההון והפיננסים

שלומי תורג'מן בפורום DUNS 100: "עמוד השדרה של המדינה זה העסקים הקטנים"

אתמול התקיים פורום DUNS 100 השנתי לבכירי שוק ההון, בהשתתפות מנכ"ל BTB שלומי תורג'מן, ח"כ ולדימיר בליאק מיש עתיד, ג׳ו כהן – מנהל הפעילות הגלובאלית של דן אנד ברדסטריט בישראל וב-CIAL, איציק אור – מנכ"ל כלל ביטוח אשראי ועורכי דין מהפירמות המובילות בישראל – עו"ד יעל וייס – שותפה במחלקת תאגידים וניירות ערך במיתר משרד עו"ד, עו"ד רונית אייזן אתגר – שותפה במחלקת שוק הון במשרד עו"ד פישר (FBC&CO), עו"ד איה יופה – שותפה מנהלת וראש מחלקת שוק הון וחברות בגולדפרב גרוס זליגמן ועוד.

קרא עוד »

מה זה בדיוק ריבית דריבית? צפו בסרטון של משרד האוצר

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. אין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. בהשארת הפרטים אתם נותנים את הסכמתכם לקבלת דיוורים פרסומיים מחברת BTB, אך באפשרותכם לבקש להסיר עצמכם בכל עת. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; ט.ל.ח.

כל הזכויות שמורות ל-בי.טי.בי מקשרים הלוואות בישראל בע"מ 2014-2021, החרש 8, תל אביב