BTB השתתפה בכנס מחוז הצפון של התאחדות יועצי המשכנתאות

BTB השתתפה אתמול (31.5.22) בכנס מחוז הצפון של התאחדות יועצי המשכנתאות כחלק מסדרת כנסי המחוזות המקצועיים של ההתאחדות.

בכנס שנערך בחיפה, התראיין שלומי תורג'מן, מייסד ומנכ"ל BTB  במסגרת הועידה המרכזית, שם שמח לספר למשתתפי הכנס על תרונות של BTB מול נותני האשראי האחרים במשק – הן בשיטת העבודה הייחודית של הפלטפורמה מול יועצים והן בתנאי האשראי המתקדמים המותאמים במיוחד לבעלי ורוכשי נכסים. כמו כן הוצגו היתרונות של מערכת היועצים פורצת הדרך של BTB (מערכת B-Advisor) שהושקה לפני מספר חודשים – וזוכה לביקורות מצוינות בקרב היועצים הפעילים.  

תודה לחברים בהנהלת התאחדות יועצי המשכנתאות שנתנו לנו את הבמה, ליועצים הפעילים שבוחרים ב-BTB כל פעם מחדש וליועצים החדשים שהביעו עניין רב במוצרי האשראי הייחודיים שלנו – שמחנו לקחת חלק בכנס המוצלח של מחוז הצפון. נתראה בכנס הבא.
 

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

פוסטים אחרונים

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. אין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; ט.ל.ח.

כל הזכויות שמורות ל-בי.טי.בי מקשרים הלוואות בישראל בע"מ 2014-2022, החרש 8, תל אביב