פלטפורמת BTB נכנסת
לפעילות באפריקה

BTB חתמה על הסכם שיתוף פעולה משמעותי עם חברת Rentco Africa, חברת אשראי עם פעילות רבה במספר מדינות באפריקה, המעניקה בעיקר אשראי לעסקים בשיתוף עם קונצרנים בינלאומיים ובנקים. פעילות האשראי של החברה בוצעה עד היום באופן אנושי בעיקרו, ובהסתמך על הטכנולוגיות הקיימות במדינה, כמו ארנקים דיגיטליים ומערכות תשלומים של חברות פינטק מקומיות העושות שימוש בתשתית חברות הטלקום המקומיות. 
 
ההסכם שנחתם הוא הסכם במסגרתו RENTCO AFRICA וגופים נוספים יקבלו גישה לטכנולוגיות ולמוצרים של BTB, על מנת להגביר את נתח השוק של RENTCO AFRICA בשוק האשראי לעסקים קטנים ובינויים באמצעות מעבר מלא לעולם לעולם הדיגיטל. בכך, יגדל היקף האשראי של החברה ומנגנון החיתום של החברה יהיה דיגיטלי ויתבסס על נתונים רבים, מודלים וטכנולוגיות של BTB.
 
במסגרת ההסכם שנחתם, הפעילות של RENTCO עם BTB תחל בקרוב בקניה, שם פועלים כ-7.2 מיליון עסקים קטנים ובינוניים. הפעילות תתרחב תוך זמן קצר לקונגו, רואנדה, אוגנדה וטנזניה.  בעתיד יתכנו גם יעדים נוספים באפריקה. על פי ההסכם שנחתם,  BTB תקבל באופן מיידי תשלום עבור התאמה והכנה של הטכנולוגיה לפעילות הייעודית ובתמורה לשימוש, תהנה BTB מחלוקת ההכנסות שיתקבלו כתוצאה מהפעילות המשותפת.
 
מיד לאחר ההתקשרות של BTB עם RENTCO, הצטרף ה-Kenyan Central Bank (KCB), אחד מהבנקים הגדולים באפריקה, אשר מצדו יעמיד את כל הכספים למתן ההלוואות לתקופת פיילוט וולאחריה ייבחנו הצדדים את היחסים העסקיים ביניהם. לאחר מכן יינתנו מוצרים נוספים ממקורות החברה ובנקים ונותני אשראי אחרים.
 
אלון כץ, מנכ"ל משותף ומייסד BTB: "זהו הסכם משמעותי עבור ייצוא הפינטק הישראלי, מדובר למעשה בשיתוף פעולה במסגרתו BTB תהפוך להיות הגורם הבלעדי שיבצע את כל המהפכה הטכנולוגית של חברת Rentco, כך שמעתה יינתנו וינוהלו ההלוואות באמצעות מערכות BTB ישירות ללקוחות הקצה של החברה".

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

פוסטים אחרונים

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. אין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; ט.ל.ח.

כל הזכויות שמורות ל-בי.טי.בי מקשרים הלוואות בישראל בע"מ 2014-2021, החרש 8, תל אביב