שלומי תורג'מן בפורום Dun's 100: "יש למצוא פתרונות נוספים פרט להעלאות ריבית אשר יעודדו צמיחה וימתנו את האינפלציה"

ביום ראשון ה-15.01.2023 נערך במלון רויאל ביץ׳ בתל אביב פורום Duns 100 השנתי של בכירי שוק ההון והפיננסים, בהנחיית העיתונאי גדעון אוקו, עורך ומגיש בחדשות 12. במסגרת הפורום דנו בכירי הענף בנושאים בוערים שעל סדר היום המקצועי ביניהם ההאטה בפעילות ענפי ההייטק והנדל"ן, פעילות ענף האשראי החוץ בנקאי, השינויים ברמת הסיכון של ענפים נבחרים והאתגרים לשנת 2023 – בלימת האינפלציה אל מול השלכות העלאות הריבית, השפעת העלייה בתחלואת קורונה בסין, אופן טיפול הממשלה החדשה באתגרים הכלכליים ועוד.

שלומי תורג'מן, מנכ"ל ומייסד משותף ב-BTB מסר: "בתקופה מאתגרת בה כל משק בית בישראל נאבק ביוקר המחייה ובהשלכות הכספיות של העלאות הריבית התכופות, יש למצוא פתרונות נוספים פרט להעלאות ריבית אשר יעודדו צמיחה וימתנו את האינפלציה. יהיה נכון מצד נגיד בנק ישראל לחשוב כמה צעדים קדימה, אל מעבר לתקופה הנוכחית, ולגרום לבנקים לגלגל את העלאות הריבית גם לחוסכים. ואפשר גם לשקול שהעלאת הריבית לא תחול על משכנתאות קיימות בסך של עד 900 אלף ש"ח, כך ייפגעו פחות משקי הבית, תובטח צמיחה בטווח הבינוני ויתאפשר לציבור המשקיעים שאינו בקיא באפיקי החיסכון השונים, לצאת מהמשבר מחוזק".

 

צילום: ניב קנטור

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

פוסטים אחרונים

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. אין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; ט.ל.ח.

כל הזכויות שמורות ל-בי.טי.בי מקשרים הלוואות בישראל בע"מ 2014-2022, החרש 8, תל אביב