אלון כץ בכנס סוכנים של קבוצת "השיא": "הכניסה לקרן בערבות המדינה - ציון דרך משמעותי למשקיעי BTB ולכלכלה הישראלית"

אתמול (יום שלישי, 21.02.23) נערך כנס של "השיא Group" שהתקיים ב-"גומא" בו השתתפו כ-100 סוכנים ומתכננים פיננסים נבחרים ומספר חברות מובילות בתחום ההשקעות האלטרנטיביות, וביניהן – BTB.
אלון כץ, משנה למנכ"ל ומייסד BTB, ערך סקירה מקיפה על ביצועי הפלטפורמה בשנה החולפת, הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים, וסביבת הריבית הגבוהה במשק המשפיעה לחיוב על תיקי משקיעי BTB. על שיתוף הפעולה בין משרד האוצר ל-BTB ושילוב הלוואות בערבות המדינה בתיקי המשקיעים, אמר כץ: "הכניסה לקרן בערבות המדינה היא ציון דרך משמעותי למשקיעי BTB ולכלכלה הישראלית המוכיח את האמון שמשרד האוצר נותן בפלטפורמה. האפשרות להשקיע בהלוואות עם ערבות המדינה עד 85% מהווה הגנה נוספת ומבורכת לכספי המשקיעים שלנו". אנו מודים למארגני הכנס, למשתתפים ולסוכנים שבוחרים בנו כל פעם מחדש על ההזמנה לכנס המוצלח – נתראה בכנס הבא!

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

פוסטים אחרונים

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. אין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; ט.ל.ח.

כל הזכויות שמורות ל-בי.טי.בי מקשרים הלוואות בישראל בע"מ 2014-2022, החרש 8, תל אביב