חברת BTB היא הספונסר הראשי החדש של הפועל חדרה לעונת 2023-2024: "יחד נדע לעשות דרך מדהימה, לאוהדים יש למה לחכות"

ביום חמישי האחרון, ה-22.06.23, שלומי תורג'מן ואלון כץ, מייסדי פלטפורמת BTB, הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה מליגת העל וחתמו על הסכם החסות החדש. שלומי תורג׳מן מנכ"ל BTB הוא יליד חדרה, אבל החיבור לקבוצה בעיניו הוא הרבה יותר מנוסטלגיה ושורשי ילדות. BTB אימצה בעבר את המועדון והיא מלווה אותו מאז עונתו הראשונה בליגת העל. שלומי תורג'מן אמר לאחר החתימה על החוזה: "אנחנו מלווים את המועדון כבר כמה שנים ואנחנו יותר משמחים לספק לקבוצה הצנועה הזו חמצן בדמות חוזה אימוץ בסכום שלא היה בחדרה. אנו רואים את הפוטנציאל האדיר הגלום בקבוצה והנהלה החדשה ואנו בטוחים שהוא יגיע לכדי מיצוי בדמות הישגים בעולם הכדורגל”.
 
עוד הוא הוסיף: “אנחנו מתחברים מאוד לערכים החינוכיים של הקבוצה במתכונת החדשה ואנו כאן לא רק עבור הקבוצה הבוגרת אלא גם עבור הקהילה ועבור מאות בני נוער שמשחקים במועדון וחולמים להגיע לליגת העל. אנו מאחלים לקבוצה ולכל העושים במלאכה הצלחה רבה ובטוחים שהשנה גם מספר האוהדים יגדל משמעותית".
 
יקיר שוורץ יו"ר הקבוצה אמר: "הרגע הזה מרגש אותי מאוד. אני מודה לחבריי ושותפיי לדרך, שלומי ואלון, על ההירתמות לטובת המועדון. הפועל חדרה מקבלת סכום שיא מבחינתה עבור חוזה אימוץ ראשי, אבל הערך המוסף שאנחנו מקבלים מהחיבור לחברת BTB ולאנשים שעומדים בראשה, הרבה יותר גדול. אני מאמין שיחד נדע לעשות דרך מדהימה ובטוח שלאוהדים שלנו יש למה לחכות".

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

פוסטים אחרונים

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. אין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; ט.ל.ח.

כל הזכויות שמורות ל-בי.טי.בי מקשרים הלוואות בישראל בע"מ 2014-2023, החרש 8, תל אביב