ההבדלים העיקריים בין חברות ה- Peer-To-Peer השונות באים לידי ביטוי בעיקר בתחום הבטוחות והרווחים/עלויות של המלווים והלווים. לעומת החברות האחרות, ב-BTB הלווים הם לא אנשים פרטיים שכירים אלא אנשי עסקים, בעלי עסקים קטנים ובינוניים.

מאת מערכת BTB

למי שעוד לא שמע על השקעות P2P או בשם העברי "הלוואות עמית לעמית", מדובר בשיטת הלוואות יחסית חדשה שבעצם עוקפת את הבנק ועמלותיו ומחברת בין משקיעים לבין אנשים שצריכים הלוואה, בתנאים טובים ומשתלמים, לכל הצדדים. חברות ה-P2P בעצם מחברות בין אנשים שיש להם כסף להשקיע (ורוצים להרוויח עליו תשואה יפה) לבין אנשים שצריכים כסף ורוצים לקחת הלוואה בתנאים אטרקטיביים, מבלי לשלם את עמלות הבנקים, ובתשואות גבוהות מכל פיקדון או קופת חסכון אחרת שתוכלו לפתוח.

ההשקעה המשתלמת ביותר

אדם המחפש להשקיע את כספו ולהרוויח ממנו תשואות עתידיות יפות, ירוויח יותר מהשקעת P2P מאשר מהשקעה סולידית בבנק, והוא ישלם פחות עמלות תיווך על הדרך. ברוב החברות ניתן להשקיע מסכום קטן יחסית (500 שקל) ועד לסכומים גדולים וכולן מבטיחות להשקיע את הכסף שלכם בצורה חכמה ומחושבת. כך שלמרות שזה אולי מרגיש כמו השקעה בעלת סיכון גבוה, למעשה הסיכון שלכם כמשקיעים הוא נמוך יותר מאשר אם הייתם משקיעים בשוק ההון.

עכשיו כשהבנתם מה זה השקעות בשיטת ה-P2P ולמה זו ההשקעה המשתלמת ביותר עבורכם, כל שעליכם לעשות זה לבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם ולהתחיל להרוויח תשואות מהכסף שלכם, כבר מהיום!

shutterstock

לפי מה בוחרים חברת P2P להשקיע בעזרתה?

ישראל אמנם מדינה קטנה יחסית מבחינת שטח וגודל האוכלוסייה, אבל כמה שהיא קטנה ככה היא גם מגוונת. ברוב התחומים, ובמיוחד בתחום הפיננסי, תוכלו למצוא פה מגוון רחב של חברות המעניקות תנאים שונים למלווים וללווים שלה. מאחר ומדובר בחברות פרטיות ולא בנקים גדולים עם סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, הקריטריון החשוב ביותר בהשקעה כזו היא אמינות החברה והביטחון בה, ובזה חברת BTB מצטיינת מעל לחברות ה-P2P האחרות הפועלות בישראל.

מה ההבדל בין BTB לשאר החברות?

כמו שאמרנו, ההבדלים העיקריים בין חברות ה-P2P השונות באים לידי ביטוי בעיקר בתחום הבטוחות והרווחים/עלויות של המלווים והלווים. לעומת החברות האחרות, ב-BTB הלווים הם לא אנשים פרטיים שכירים אלא אנשי עסקים, בעלי עסקים קטנים ובינוניים. על הלווים להראות שיש להם עסקים פעילים למעלה משנתיים ולהציג ערבים כנדרש. לאחר מכן הם גם עוברים בדיקות אשראי מקיפות על ידי מערכות מחשוב של BTB, האנליסטים של BTB וחברת "דן אנד ברדסטריט" על פי 14 פרמטרים עיקריים, לפני שההלוואה שלהם מאושרת.

כספי ההלוואה מועברים לחשבון הלווה מחשבון הנאמנות בו הפקידו המלווים את כספיהם והלווה מחזיר את ההלוואה בתשלומים חודשיים לחשבון הנאמנות ממנו מועברים הכספים באמצעות שקים הניתנים מראש לכל נותני ההלוואות על פי חלקם. עמלת BTB בגין ההלוואה הנה 1% לשנה + מע"מ. לעומת כל החברות האחרות, BTB איננה גובה עמלות מהמשקיעים שלהם.

shutterstock

מינימום סיכון, מקסימום רווח

בכדי לצמצם עוד יותר את הסיכון של המשקיעים, הסכום המופקד מתחלק בין בין 10-100 לווים שונים (כיום 40 לווים בממוצע למלווה). על מנת להבטיח את השקעתם של המלווים, ב-BTB גם מפקידים המלווים 1% מסכום ההשקעה לפיקדון ערבות הדדית ובמקרה של כשל בהחזרת ההלוואה ההחזר החודשי של אותה ההלוואה ישולם מהפיקדון, כך שהסיכון שאתם לוקחים קטן בהרבה מאשר אצל החברות המתחרות. התשואה בBTB היא הגבוהה ביותר המוצהרת בין החברות כיום (הממוצע עד כה 7.3% כאשר מסכום זה כאמור אין עמלות דמי ניהול!

חברת BTB מורכבת ממומחים בתחום הבנקאות, משפט, שוק ההון והאקדמיה שבנו מודל המייצר לכם תשואות יפות בעלות נמוכה ובעיקר, הם מנסים לעשות את זה בסיכון הנמוך ביותר כדי שתרגישו בטוחים עם ההשקעה שלכם. בסופו של דבר אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם במקום בו עובדים אנשים מקצועיים שיודעים מה עושים, ושלוקחים כמה שפחות סיכונים על הכסף שלכם BTB היא כנראה החברה בשבילכם.

רוצים לקבל מידע נוסף אודות השקעות בשיטת ה-Peer-to-Peer? השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם