אלעד לוי למשל, בן 35 מתל אביב עובד כמנהל מחשוב בחברת נטפים, החליט להשקיע את הכסף שלו ב- Peer-to-peer) BTB), ובינתיים הוא מרוצה מאוד מהתוצאות. לא רק שאלעד מרוצה מההשקעה שלו ב-BTB, הוא גם היה ממליץ על כך לחבריו ולכל מי שמחפש אפיק השקעה רווחי בסיכון נמוך לשקול השקעה מסוג ה-Peer-to-peer עם חברת BTB.

כל מי שעובר את גיל 30 מוצא את עצמו מתמודד עם כל מיני החלטות ודילמות חדשות, עמן לא היה צריך להתמודד עד כה בחייו. החיים הופכים יותר רציניים ופתאום יש לך כסף שהצלחת לחסוך בצד אבל אתה לא ממש יודע מה לעשות אתו. יש כאלה שטסים לחו״ל לחופשה מפנקת, קונים את האופנוע שהם תמיד חלמו עליו או מפנקים את עצמם במחשב חדש. ויש את אלה שמבינים שהכסף שיש להם בצד יכול למעשה לעשות עבורם עוד יותר כסף מבלי שיעשו דבר, אם הם רק ישקיעו אותו במקום הנכון.

אלעד לוי למשל, בן 35 מתל אביב עובד כמנהל מחשוב בחברת נטפים, החליט להשקיע את הכסף שלו ב- Peer-to-peer) BTB), ובינתיים הוא מרוצה מאוד מהתוצאות. לא רק שאלעד מרוצה מההשקעה שלו ב-BTB, הוא גם היה ממליץ על כך לחבריו ולכל מי שמחפש אפיק השקעה רווחי בסיכון נמוך לשקול השקעה מסוג ה-Peer-to-peer עם חברת BTB.

elad levi

למה החלטת להשקיע אותו בסופו של דבר דווקא ב-BTB?

האמת שהיו כמה סיבות עיקריות לכך שבסופו של דבר החלטתי להשקיע את הכסף שלי דווקא ב-BTB. קודם כל, ב-BTB התשואה המתקבלת היא ביחס לסיכון שאני חושב שהוא יחסית נמוך. המערכת שלהם מאוד נוחה לשימוש הן מבחינת ההפקדות, משיכות והזמינות שלהם אלי כלקוח. העובדה שדרך BTB אני גם עוזר לבעלי עסקים קטנים וגם עוזר לשבור את המונופול של הבנקים (ייקח קצת זמן אבל זה בדרך לשם ) גם דחפה אותי לבחור בהם על פני האופציות האחרות. אני באופן אישי מאוד מאמין ברעיון השיתופיות, ואחרי היכרות עם המנכ"ל והיזמים החלטתי ללכת על זה. אני לא מתחרט על כך גם לא לרגע!

האם התבלטת בין מקומות שונים להשקעה לפני שהחלטת להשקיע ב-BTB?

האמת שלא ממש התלבטתי לפני כן, למרות שכן בדקתי עוד מספר אפיקי השקעה פוטנציאליים. האופציה הכי ״טובה״ שהייתה לי הייתה תכנית חיסכון בבנק עם תשואה אפסית (אני לא מההרפתקנים של שוק ההון) וזה פחות הרגיש לי נכון. כש- BTB יצאו לאור ואחרי ששמעתי איך הם עובדים וכמה תשואה מתקבלת מההלוואות שהם נותנים, לא הייתה ממש התלבטות.

איזה לבטים בכל זאת היו לך בתהליך בחירת המקום בו תשקיע את כספך?

אני מניח שהיו לי את אותם הלבטים שיש לרוב האנשים שמחפשים השקעה רווחית – רמת סיכון נמוכה ותשואה גבוהה על ההשקעה, בלי יותר מדי התעסקות מהצד מבחינתי. לא רציתי לעשות הרבה אבל כן רציתי להרגיש שהכסף שלי נמצא בידיים טובות, לכן בחרתי ב- BTB.

לא פחדת מהסיכון להשקיע בדרך חדשה ופחות מוכרת כמו Peer-to-peer?

כמובן שפחדתי אבל אחרי שהבנתי איך הם עובדים והתחלתי לעבוד אתם ולראות את התוצאות, הפחד נעלם מעצמו. היום, יותר מפחיד אותי להשקיע בתכניות חסכון בבנק מבלי לקבל תשואה ולדעת שהכסף שלי מועדף למקורבים על פני עסקים קטנים שצריכים אותו יותר כדי להתקיים.

shutterstock
shutterstock

אז אתה מרוצה מההחלטה שלך להשקיע דרך BTB?

כן, בינתיים אני מאוד מרוצה ומצפה בקוצר רוח לראות מה צופן העתיד

והיית ממליץ על BTB לחברים שלך?

כן וודאי, בגלל כל הסיבות שהזכרתי עד עכשיו ובעיקר בגלל שאני כבר את התוצאות בשטח ומאוד מרוצה!

כאשר ניגשים לחפש אפיק השקעה ישנם דברים רבים שחשוב לקחת בחשבון וביניהם רמת סיכון ואחוזי תשואה מובטחים. אבל בינינו, אף פעם אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם. אם אתם באמת רוצים לבדוק אם אפיק השקעה מסוים הוא כדאי או לא, הדבר המומלץ ביותר הוא פשוט לדבר עם אדם אחר שכבר השקיע והרוויח, כמו אלעד למשל, ולהיווכח לתוצאות בעצמכם.

גם אתם מחפשים אפיק השקעה משתלם ? השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם