״תוכניות חיסכון בנקאיות לילדים הן בדיחה. הריבית שם לא קיימת, והכסף נעול במשך שנים ללא יכולת להניב ריביות. הגענו למסקנה, שאם רוצים לעשות שינוי של ממש בחינוך פיננסי ובאופן שבו הורים חוסכים כסף לצרכים עתידיים של ילדים, בין אם מדובר במימון חגיגות בת/בר מצווה, שכר לימוד, רכב או מגורים, הדרך לעשות זאת היא כמו בכל השקעה אחרת – כלומר, נגזרת של התשואות שיש לשוק להציע".
באתר ויטרינה – כל מה שחדש שמעו על קמפיין BTB kids החדש שלנו בכיכובה של זואי לרר תורג׳מן, בת 9 – ופירגנו.
לכתבה המלאה:
https://bit.ly/2G2bSfN