BTB זוכת סקר שביעות הרצון של לשכת סוכני הביטוח לשנת 2022

פלטפורמת BTB היא זוכת סקר שביעות הרצון של לשכת סוכני הביטוח לשנת 2022 בתחום האלטרנטיבי. 

על פי נתוני הסקר שפורסמו, BTB זכתה לגידול של 81% במספר הסוכנים המדרגים בהשוואה לשנת 2019 – שהינו אחוז הגידול הגדול ביותר מבין כל הפלטפורמות שנסקרו. 

סקר שביעות הרצון פורסם במסגרת כנס הפיננסים ה-8 של לשכת סוכני הביטוח שנערך באקספו תל אביב, שם ייצגו את BTB רועי חתוקה, מנהל מערך המפיצים ב-BTB, איתי וייס, מנהל מחלקת המשקיעים ורן גאוני מנהל מחלקת הלווים של החברה.

אלון כץ, מייסד ומנכ"ל משותף ב-BTB, שהשתתף בפאנל בהנחיית העיתונאית עמליה דואק בנושא "פתרונות אלטרנטיביים בעולם הפיננסיים", התראיין לאחר הזכייה לאתר עדיף תקשורת ואמר: "זו פעם נוספת שסוכני ביטוח ומנהלי ההשקעות המקצועיים, המבינים את צרכי המשקיעים בישראל באופן מקיף ביחס לתשואה, ניהול סיכונים, שירות, שקיפות ועוד, בוחרים בביטיבי כמוצר ההשקעה המנצח. אנו בביטיבי ואני בטוח שכך גם העסקים ובעלי העסקים בישראל שמקבלים את האשראי מודים לכם על הדרך איתנו, על ההתמדה ועל הצמיחה המשולבת, שאני בטוח שרק תמשיך ותעמיק".

 

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

פוסטים אחרונים

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. אין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; ט.ל.ח.

כל הזכויות שמורות ל-בי.טי.בי מקשרים הלוואות בישראל בע"מ 2014-2022, החרש 8, תל אביב