שלומי תורג'מן בפורום DUNS 100:
"עמוד השדרה של המדינה זה העסקים הקטנים"

אתמול התקיים פורום DUNS 100 השנתי לבכירי שוק ההון, בהשתתפות מנכ"ל BTB שלומי תורג'מן, ח"כ ולדימיר בליאק מיש עתיד, ג׳ו כהן – מנהל הפעילות הגלובאלית של דן אנד ברדסטריט בישראל וב-CIAL, איציק אור – מנכ"ל כלל ביטוח אשראי ועורכי דין מהפירמות המובילות בישראל – עו"ד יעל וייס – שותפה במחלקת תאגידים וניירות ערך במיתר משרד עו"ד, עו"ד רונית אייזן אתגר – שותפה במחלקת שוק הון במשרד עו"ד פישר (FBC&CO), עו"ד איה יופה – שותפה מנהלת וראש מחלקת שוק הון וחברות בגולדפרב גרוס זליגמן ועוד.

במסגרת הכנס אמר שלומי תורג'מן, מנכ"ל Be The Bank: ״אנחנו כבר כמה שנים נמצאים במצב של חוסר יציבות פוליטית וביטחונית ואין תוכנית קדימה. במצב זה, גם אם הגירעון גדל זה לא בהכרח רע אם יש תוכניות קדימה – לנו אין תוכניות קדימה ולעסקים קשה מאוד לשרוד. יש הרבה עסקים שיש להם מה לעשות ויש עסקים בשוליים של המדינה בצפון ובדרום שלא עובדים – השחיקה הזו שוחקת את המורל, את האנשים ואת הכלכלה וצריך לראות איך מתקנים את זה. המדינה צריכה להתעסק קודם כל בפיצויים ישירים ועקיפים לעסקים בלי תנאים ומהר, לקדם תוכניות לאנשי מילואים – זה לא משנה שהתקציב גדל או המספרים גדלים, זה לא עוזר באמת לאותם אנשים. עמוד השדרה של המדינה זה בסוף עסקים קטנים, 54% מהתמ״ג זה עסקים קטנים, רוב מקומות העבודה זה עסקים קטנים, המרקם ברחובות שהם פתוחים זה עסקים קטנים ואת זה צריך לטפח ולשמור. אני שומע על הרבה תוכניות של משרדים ממשלתיים, הצעות חקיקה, הצבר הזה לא יעזור צריך תכנון שממנו יגזרו את הפעולות קדימה״.

משתתפי פורום Duns 100 לבכירי שוק ההון והפיננסים
צילום: ניב קנטור

נשמח לדבר איתכם:

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

פוסטים אחרונים

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד ואין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; הענקת ההלוואה נתונה לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החברה. הענקת ההלוואה מותנית בחתימה על הסכם הלוואה ועמידה בהוראותיו. אי-עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. בהשארת הפרטים אתם נותנים את הסכמתכם לקבלת דיוורים פרסומיים מחברת BTB אך באפשרותכם לבקש להסיר עצמכם בכל עת. ט.ל.ח