BTB מאמצת את מושב נתיב העשרה

פלטפורמת BTB וקרן רש"י חוברות יחד לצורך הקמת קרן משותפת שתסייע לשיקום מושב נתיב העשרה, לאחר השבת השחורה ב-7 לאוקטובר. הקרן המשותפת תסייע באספקת מענה לצרכים מגוונים על מנת לסייע .בשיקומו של היישוב  

פלטפורמת BTB וקרן רש"י, הפועלות לחיזוק החברה הישראלית, הודיעו כי יאמצו את יישוב נתיב העשרה על מנת לסייע לשיקומו, תוך שהן מעמידות על חשבונן את התשתיות הארגוניות וכוח האדם לטובת הקמת קרן הסיוע המשותפת לשם שיקום המושב.

בעקבות המצב הרגיש כלל התושבים פונו מנתיב העשרה וכיום הקהילה מפוצלת במספר אזורים במרכז הארץ. מטבע הדברים ובנסיבות הטרגיות, לתושבים ישנם צרכים כלכליים שדורשים התייחסות ומענה שונה ומותאם לכל משפחה בנפרד.

פלטפורמת BTB וקרן רש"י יפעלו להקמת הקרן שתספק מענה לצרכים מגוונים, במטרה לאפשר לכל הקהילה לחזור לתפקוד מיטבי בחייהם, וחזרה מלאה ליישוב, הקרן תספק מענה לצרכים מיידים כגון; סיוע מידי של מענק כספי למשפחות ומלגות קיום, סיוע וטיפול רגשי, רכישת ציוד לחברי כיתת הכוננות, רכישת ציוד הכרחי שיסייע לשיקום חיי התושבים, סיוע בהצלת המשקים החקלאיים. וכן סיוע לטווח הביניים והארוך כגון; סיוע בהקמת מרכז קהילתי ממוגן ביישוב, הצבת מיגוניות בבריכת המושב, שדרוג מרכז המבקרים ועוד.

שלומי תורג'מן מנכ"ל חברת הפינטק להלוואות חברתיות BTB: "קשה לעלות על הדעת כיצד חייהם של תושבי ישוב שלם השתנו מקצה אל קצה. המעשים הנתעבים שבוצעו ביום שבת ה7 לאוקטובר יישארו איתנו לעד ואנו עוד לא יכולים לאמוד את השלכותיהם בכל תחומי החיים. במטרה לחזור לשגרה כמה שיותר מהר, בי טי בי ביחד עם קרן רש"י החליטו לעמוד מאחורי ישוב נתיב העשרה, בתקופה קשה ומורכבת זו, מתוך מחשבה כי קהילת נתיב העשרה חזקה – תוביל לחסינותו של עוטף ישראל. אנו מרגישים מחויבות עמוקה לסייע לתושבים בשיקום – בין אם בדאגה לצרכי התושבים, בגיוס כספים, יצירת קשרים ובכל מה שיידרש. אנו מאמינים כי קהילת נתיב העשרה מגובשת, ותתגבר על המשבר הקשה שהיא חווה בימים אלה וככל שתזכה לסיוע, כך תהליך השיקום שלה יהיה מהיר יותר. אנחנו קוראים גם לכל עם ישראל להצטרף אלינו למאמץ, לפתוח את הלב, ולסייע לשיקום המושב הקרוב ביותר לרצועת עזה".

מיכל כהן, מנכ"לית קרן רש"י: "שלושה שבועות מתחילת המלחמה וכולנו מבינים שהמציאות של עשרות אלפי ילדים ומשפחות בישראל השתנתה. החיבור עם חברת BTB לשיקום מושב נתיב העשרה מהווה המשך ישיר לסיוע הנרחב של הקרן, והעמקת הפעילות עבור נפגעי המלחמה. תושביו שפונו וההרס שפקד את המושב, מחייבים אותנו להצטרף ליוזמה ולסייע לתושביו לחזור לביתם".  

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

פוסטים אחרונים

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. אין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; ט.ל.ח.

כל הזכויות שמורות ל-בי.טי.בי מקשרים הלוואות בישראל בע"מ 2014-2022, החרש 8, תל אביב