לראשונה בישראל -
BTB משיקה שירות ייזום תשלומים בבנקאות פתוחה

פלטפורמת BTB גאה להכריז – שירות ייזום התשלומים הראשון בישראל יצא לדרך!
אנחנו ב-BTB שואפים לספק ללקוחותינו את השירות הפיננסי הטוב, הבטוח והמתקדם ביותר. באמצעות טכנולוגיה ייחודית של BTB ושיתוף פעולה עם חברת Open Finance AI המתמחה במתן שירותי בנקאות פתוחה, חיברנו את שירותי BTB לבנקים המרכזיים בישראל לצורך ביצוע פעולות במהירות ובצורה מאובטחת. מהיום, האפשרות להעברת כספים, לדיווח על הפקדות ונטילת הלוואות קלה מאי פעם.
 
כמובן שאנחנו לא מתפשרים על אבטחת המידע של הלקוחות שלנו – ושירותי הבנקאות הפתוחה בפלטפורמת BTB פועלים בהתאם לסטנדרט האחיד של הבנקאות הפתוחה שגיבש בנק ישראל (המבוסס על מסגרת העבודה של NextGenPSD2).
 
מהי בנקאות פתוחה?
רפורמת הבנקאות הפתוחה של בנק ישראל מאפשרת ללקוחות הבנקים וכרטיסי האשראי לשתף בצורה מאובטחת את המידע הפיננסי שלהם עם צדדים שלישיים (בנקים, חברות כרטיסי אשראי וגופים חוץ בנקאיים) על מנת לייעל ביצוע פעולות ולעודד תחרות. האפשרות לגשת למידע הפיננסי של הלקוח, בצורה מאובטחת ובהסכמתו, תאפשר לגופים הפיננסיים להציע ללקוח הצעות ערך מותאמות אישית שיכולות להתבטא בהוזלת מחירים.
 
לראשונה בישראל – BTB מספקת ללקוחותיה שירות ייזום תשלומים
עד למהפכת הבנקאות הפתוחה הפקדות כספים לחשבון BTB היו נעשות באמצעות העברה בנקאית בלבד – שהינה מסורבלת יותר, אורכת מספר ימי עסקים ואינה מוגנת מטעויות הקלדה. באמצעות שירות ייזום התשלומים, חשבונך ב-BTB יכול לתקשר עם חשבון הבנק שלך בצורה ישירה – ולראשונה בישראל – לשלוח באישורך בקשות להעברת כספים בין החשבונות בקלות, במהירות ובצורה מאובטחת.
 
כדי לשלוח בקשת העברה יש לחבר תחילה בין החשבונות בהתאם לסטנדרט האחיד שגיבש בנק ישראל – פשוט נכנסים לאיזור האישי ובמסך "הפקדה" בוחרים באפשרות הבנקאות הפתוחה. ההחלטה בידיים שלכם.

נשמח לדבר איתכם:

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

פוסטים אחרונים

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד ואין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; הענקת ההלוואה נתונה לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החברה. הענקת ההלוואה מותנית בחתימה על הסכם הלוואה ועמידה בהוראותיו. אי-עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. בהשארת הפרטים אתם נותנים את הסכמתכם לקבלת דיוורים פרסומיים מחברת BTB אך באפשרותכם לבקש להסיר עצמכם בכל עת. ט.ל.ח