שלומי תורג'מן, מנכ"ל ומייסד BTB בכנס השנתי של התאחדות יועצי המשכנתאות 2024: "תמיד צריך לתת ללקוח את האשראי המתאים ביותר עבורו!"

אתמול הסתיים הכנס השנתי ה-7 של התאחדות יועצי המשכנתאות באילת בנושא “מובילים חדשנות” בו השתתפה BTB בראשות שלומי תורג'מן, מייסד ומנכ"ל החברה, יחד עם גופים נבחרים מהמערכת הבנקאית והחוץ בנקאית. הכנס היה הזדמנות נפלאה לפגוש מומחים נוספים מהתעשייה, להחליף תובנות ולהמשיך ולהוביל את תחום המשכנתאות בישראל.
אנחנו שמחים לסכם עוד כנס מוצלח עם שיתופי פעולה חדשים, המון פגישות עבודה ומפגש "שולחן עגול" ליועצים יחד עם הנהלת BTB שהתמלא עד אפס מקום. בהזדמנות זו נרצה לקבל בברכה את שי דקל, שהצטרף אלינו כמנהל מערך יועצים ושיתופי פעולה לאחר שנים רבות במערכת הבנקאית – שיהיה המון בהצלחה!
תודה לנופר יעקב, ראש התאחדות יועצי המשכנתאות, ולשאר החברים בהתאחדות על כנס מקצועי ומושקע – נתראה גם בכנס הבא.

צילום: RTSTUDIO Photography

אהבתם? נשמח אם תשתפו

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn

פוסטים אחרונים

האמור לעיל כפוף לתנאי החברה, לתנאי השימוש ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי ואין במידע על תשואות ו/או ריביות שהושגו בעבר כדי להעיד על תשואות ו/או ריביות שתושגנה בעתיד. אין באמור לעיל משום ייעוץ השקעות ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות ו/או ייעוץ מיסוי המותאם לצרכי הלקוח. אין בנתונים אודות ריבית כדי להעיד על תשואה נטו. פעילות P2P בישראל מוסדרת תחת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסיים מוסדרים), תשע"ו-2016; ט.ל.ח.

כל הזכויות שמורות ל-בי.טי.בי מקשרים הלוואות בישראל בע"מ 2014-2022, החרש 8, תל אביב